AKTUALNOSCI
2014-07-19 Fit Expert zaprasza :)
Szanowni Państwo, zapraszamy Wszystkich Klientów do siłowni/aerobik/fitness Fit Expert mieszczącej się na Jeżycach (ul. Mylna 40), 200m od Rynku Jeżyckiego, na wysokości kina Rialto/MC Donald's. Czekamy na Ciebie :)
2013-05-22 COOKIES :)
Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, logowania do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki.
PROMOCJA
Aktualne promocje :) - Zapraszamy do zakładki PROMOCJE oraz CENNIK facebook.pl/FitExpertPoznan allegro.pl -> szukaj użytkownika FIT-EXPERT
KONTAKT
ul.Mylna 40, Poznań
500 149 473
kontakt@fit-expert.pl
Czynne:
Poniedzialek-Piatek: 8:00 - 22:00
Sobota: 10:00 - 16:00
Niedziela: 10:00 - 16:00

FIT EXPERT - siłownia i aerobik dla wszystkich, w każdym wieku !

GRAFIK zajęć AEROBIK

 

Szanowne Klubowiczki :) Niezależnie od posiadanego karnetu, jeżeli przyjdziesz do nas na zapisane wcześniej zajęcia aerobik (np. z listy rezerwowej lub spóźniona ;) ale zabraknie dla Ciebie miejsca na sali fitness możesz skorzystać zastępczo (nieodpłatnie) z dowolnej innej usługi (siłownia, cardio)


 (tam otrzymasz potwierdzenie)
W PRZYPADKU ZMIANY PLANÓW PAMIĘTAJ ABY ODWOŁAĆ SWOJĄ REZERWACJĘ ! (dla karnetów ilościowych rezerwacje mogą być odwołana na min. 24 godziny przed zajęciami).

 

 

* Rezerwacje można zgłaszać również mailem: kontakt@fit-expert.pl.

** Zapisy na zajęcia max. na 3 dni do przodu (np w pon. można zarezerwować zajęcia do środy włącznie)

*** Rezerwacje są ważne do momentu rozpoczęcia zajęć. Rezerwacje spóźnione tracą ważność, a w przypadku karnetu ilościowego są pobierane automatycznie.

 

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP to zajęcia czerpiące z ćwiczeń wzmacniających mięśnie grzbietu i brzucha, pilatesu oraz stretchingu. Zajęcia te pomogą w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała i zapobieganiu bólom kręgosłupa. Szczególnie polecane osobom z siedzącym trybem życia. "Zdrowy Kręgosłup" to dobra inwestycja w Twoje ciało, zdrowie i samopoczucie!

 

TMT to najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega on na wykonywaniu prostych kombinacji ćwiczeń, które angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu. Każda kombinacja z treningu TMT wykonywana jest w trzech różnych tempach i na trzech poziomach trudności. Podczas jednego treningu spalasz ponad 600 kcal !!!

 

BARRE AU SOL to technika gimnastyczna stosowana pierwotnie jako uzupełnienie nauki tańca klasycznego.  Składa się z ćwiczeń wykonywanych na podłodze, w pozycjach siedzących i leżących. Dzięki temu, nie obciąża kręgosłupa, stawów kolanowych ani skokowych. Ćwiczenia znakomicie wpływają na zwiększenie elastyczności całego ciała, poszerzenie zakresu ruchomości stawów, uaktywnienie pracy mięśni przez ich wydłużenie. Oprócz rozciągania, następuje również wzmocnienie mięśni, szczególnie nóg i tułowia. Dzięki temu, uzyskuje się smuklejszą sylwetkę, ujędrnione uda, pośladki i ramiona. Jednocześnie ćwiczenia wpływają korzystnie na zwalczanie bólów kręgosłupa, dzięki wzmocnieniu mięśni stanowiących jego podporę i utrzymujących naturalne, prawidłowe wygięcie. Zwiększają świadomość ciała i koordynację ruchów oraz uczą izolacji pracy poszczególnych mięśni. BARRE AU SOL to także trening gracji i estetyki ruchu.

 

ABT (ABDOMINAL, BUTTOCKS, THIGHS = brzuch, uda, pośladki) - klasyczna rozgrzewka, po której następuje seria gimnastycznych ruchów i pozycji szczególnie nastawionych na mięśnie brzucha, pośladków oraz ud, idealnych dla rzeźbienia ciała. Gimnastyka nie jest ciężka, a powtarzając ją regularnie, osiąga się wynik w postaci silniej i kształtnej sylwetki.

 

ZUMBA to inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie.
Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca mozyka stworzą niepowtarzalną atmosferę. Rytmy takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba, taniec brzucha porwą Cię do zabawy.
Kombinacja krokrów to unikalna formuła Zumby. Bawisz się od pierwszych zajęć.

 

ABS (Abdominal Body System) to profesjonalny i bardzo rozbudowany trening mięśni brzucha. Jest on przystosowany zarówno dla początkujących osób, jak i dla osób bardzo zaawansowanych w trenowaniu mięśni brzucha. Schemat treningu został ułożony na Uniwersytecie Stanforda. Jego autorzy zapewniają, że 95% osób trenujących zestaw ćwiczeń ABS stwierdza zauważalne postępy już w ciągu pierwszych dwóch tygodni pracy. Zasadniczo zestaw ćwiczeń nie zajmuje więcej niż 6 minut, a powinno się go trenwać do 4 razy w tygodniu. Sekretem programu nie jest sam dobór ćwiczeń, a sposób, w jaki współdziałają one ze sobą: ich wzajemne oddziaływanie jest znacznie większe, niż z każdego z osobna.

 

BS (Body Sculpting = rzeźbienie ciała) - ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, wzmacniające i ujędrniając wszystkie grupy mięśniowe. W czasie zajęć wykorzystuje się taki przybory jak stepy i ciężarki. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

 

 TBC (TOTAL BODY CONDITIONING)  - to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała, poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia aerobowe wykonywane w rytm szybkiej muzyki dyskotekowej. Dzięki TBC można zwiększyć wydolność fizyczną organizmu, wzmocnić siłę mięśni oraz poprawić koordynację ruchów. Ćwiczenia trwają najczęściej godzinę. W zajęciach TBC mogą brać udział osoby w każdym wieku. 
 

STEP jest platformą, używaną w fitnessie do zajęć choreograficznych, kondycyjnych, jak również wzmacniających i rozciągających. Można zmieniać jego wysokość za pomocą  stopni: 6'',8'',10''. Podstawowy trening polega na wchodzeniu na step, przy pomocy odpowiedniej techniki. W latach 50-tych step zaistniał jako pomoc w próbie wysiłkowej - Harvard Step Test, a w latach 90. został użyty w amerykańskich salach gimnastycznych. W Polsce od kilku lat zajęcia na stepie cieszą się ogromną popularnością.

 

WorkDance to dynamiczne zajęcia taneczne dla każdego. Układy choreograficzne oparte są na różnorodnych stylach tanecznych (m.in. latino, dance, taniec towarzyski, salsa oraz funky). Regularne uczestnictwo w zajęciach pozwala podnieść ogólną kondycję fizyczną organizmu i poprawić koordynację ruchową.

 

PILATES Jest to metoda mającą na celu stworzeniu równowagi w ciele. Jest treningiem "dobrego samopoczucia". Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała. Fizjoterapeuci i osteolodzy określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

 

HI-LO ćwiczenia przy muzyce, łączące kombinację kroków i podskoków w układ choreograficzny. Zajęcia bardzo intensywne, wymagające dobrej koordynacji ruchowej i kondycji. Wzmacniają mięśnie nóg i pośladków.

© Copyright Fit Expert 2014 Wszelkie prawa zastrzeżone